live reports Empty
PostajNaslov: live reports   live reports Icon_minitimened tra 20, 2008 3:27 pm

14.&15.12.'07. OLUJA FEST 8 (zg dio)
Zagreb/Hrvatska, Mocvara
PISE: Human Race Overdose & Lady S

Gotovo svaki izvjestaj sa dogadjaja ovakvog tipa pocinje sa laganim osvrtom na organizaciju, pa ni ovaj nece biti iznimka.

Sto reci za organizaciju osme 'Oluje'? Da ne bi bilo 'izvjestiteljske subjektivnosti', dao sam si truda i propitkivao posjetitelje, citao reakcije po raznoraznim forumima, generalno, osluskivao 'rijec naroda' i moze se izvuci jedan donekle objektivni zakljucak: prilicno osrednje, gotovo lose. Konkretno, najveci broj zalbi je isao na cijenu ulaznice, na raspored bendova te na nedostatak garderobe. Odmah da se razjasni pitanje garderobe, koliko sam upoznat, organizator tome nije bio kriv, to je iskljuciva krivica kluba Mocvara. Sto se tice cijene ulaznice, moram priznati da i nije bila bas 'dzepu ugodna', te je vjerojatno uvelike utjecala na manji broj posjetitelja. Sto se tice bendova (organizacijski), najvise zalbi je islo na racun polusatnih nastupa, tipa 'Kaj sam platil' 90 faking kuna da pogledam jedini bend koji mi se svidja pol sata?!', uz one na racun rasporeda bendova po Splitu/Zagrebu, no u te zalbe ne ulazim.

Eto, sad je to rijeseno, krenimo na bitnije stvari.

Prvi dan - Iznenadjujuce mali broj posjetitelja na prvom danu 'Oluje', vjerojatno zahvaljujuci 'popularnim' cijenama ulaznice, no kako je vrijeme odmicalo tako se skupila pristojna brojka ljudi, cime je atmosfera za sankom i u dvorani bila sasvim ugodna. Cast da otvore festival su imali zagrebacki deatheri Excuse for Pain, koji su imali, po meni, veoma dobar nastup. Ne sviraju nista novo niti originalno, ali energicnost im je na zavidnoj razini. Publika zadovoljna, uz par sitnijih ozljeda. True sam nazalost propustio, no da se iskupim, zamolio sam kolege za 'mini-report' i svi su bili jednoglasni: Sjajno! Dakako, najvise pozornosti je privukla famozna tamburica, te se svi slazu da ja ovakav nacin svirke izuzetno efektan i zanimljiv. Malo je zalbi dolazilo na racun tehnickih mogucnosti, no sto nisam cuo, necu komentirati. Nakon True-a, na red su dosli sarajevski death-thrasheri Ormus, predvodjeni vokalisticom (da, dobro ste procitali) Svjetlanom Todorovic. Poprilicno dobar nastup, cvrst i zestok zvuk, sa iznenadjujuce dobrim vokalom. Ovaj nastup je bio i simpatican, zahvaljujuci vokalistici i njenoj komunikaciji s publikom (necemo u detalje). Ashes You Leave, renomirano ime, jedan od najstarijih i najkvalitetnijih hrvatskih bendova, najvece je razocaranje, ne samo prve noci, nego cijelog zagrebackog dijela Oluje. Instrumentalno, bend je bio na razini, dok je pjevacica u potpunosti zakazala, nadam se samo da je to bio jedan izolirani 'incident'.Slijedeci bend su bili pulski Skepsis+ (Skepsis Positive, bivsi Nailed) te su gotovo jednoglasno odnijeli 'titulu' najboljeg benda veceri. Sa mocnim i energicnim nastupum, 'Skepsisi' su natjerali i one najnonsalantnije i najpijanije na 'razgibavanje'. Prvu vecer je zatvorio splitski Stimulans. Ocekivano kvalitetna svirka, uz odlican prijem publike, Stimulans su odsvirali vecinu svojih najpoznatijih pjesama te pokazali da nisu bez razloga (vjerojatno) najbolji hrvatski heavy bend.

Drugi dan - Gotovo dvostruko veci broj posjetitelja, sve je mirisalo na dobar show. Drugu noc su otvorili zagrebacki doom/sludgeri Drama. Odlican nastup, teski, spori i mocni riffovi nisu nikog ostavili ravnodusnim. Takodjer, moram pohvaliti izbor benda sto se tice tekstova na hrvatskom. Ovo mi je izuzetno dobro leglo na ovakav stil. Nakon Drame uslijedili su Stronghold, zagrebacki hardcore bend. Kako se i ocekuje od ovakvih (mislim na HC) bendova, Stronghold su imali veoma dobar nastup, pun energije. Jedina zamjerka ide na, citiram: 'fors sa onim pickama kaj su nekaj tam plesale'. U potpunosti se slazem, nije bilo potrebe za tim. Treci bend veceri su bili Inciter, velike nade HR metal scene. Po meni, veoma dobar nastup, izuzetno dobro uvjezban, ali smatram da su trebali izvoditi vise (uvjetno receno) starijih , publici poznatijih pjesama, ovako su mozda ostali 'zakinuti za headbang ili dva'. Ali sve u svemu, jako dobro. Slijedeci po redu su bili splitski Essence, sasvim solidan nastup, nista spektakularno, ali veoma korektno odradjena svirka. Nakon Essence na stage stupaju rijecki Father. Sto reci? Ili ih volis ili ih mrzis. Ali sto je, je. Sjajan live bend, sviraju na svjetskoj razini i zbilja imaju live kvalitetu vecu od nekih puno razvikanijih bendova. Cast da zatvore ZG Oluju su imali samoborski hardcore, pa mozemo reci, veterani Deafness by Noise. Odlican show, sjajan stage performance, cak i ako niste fan ovog benda ne mozete si pomoci a da ne 'popizdite' na njihovom nastupu. Sve u svemu, odlicno zatvaranje Oluje.

Na kraju bih jos samo pozelio pripomenuti da je zvuk na Oluji bio iznenadjujuce dobar te sve pohvale toncu!

Eto. Sto na kraju zakljuciti o 8. Oluji? Iskreno, niti dobro, niti lose. Srecom, na kraju uvijek prevladaju bendovi i njihova glazba i nastupi, tako da cu, sto se tog aspekta tice, ovoj Oluji dati ocjenu 7/10 .
[Vrh] Go down

live reports
[Vrh]